UNIVERSALA VIVO LIGO

Daŭropovo, sendependeco, memsubteno, memsufiĉo, alternativaj energifontoj k rimedoj, scienco k teĥniko, studoj kaj praktikado de la Naturopatio kaj sana vivstilo, viva praktikado de la Internacia Lingvo - Esperanto.
Produktado kaj uzado de la alternativaj energioj k atingado de ĉio ĉi tio per la memfaraj metodoj.
UNIVERSALA VIVO LIGO
Subtenas liberan sinesprimadon, sen iuj ajn "Politikaj Korektecoj".
Ĉiu
j ajn formoj de la "politikaj korektecoj" estas, kaj ĉiam estos sen-kompromise deĵetataj ĉe la Universala Vivo Ligo, kaj La Praktiko, kies organo ĝi estas.

Ĉiun korespondon bonvolu direkti al la adreso:
esperioster@gmail.com
(nepre kun aldono de la vortoj "al la praktiko" en la temo de la mesaĝo, alie, ĝi povos perdiĝi).

9 Dec 2007

Universala Ligo Renaskiĝas

Esperlando estas duone anglalingva. Ĉe la adreso: http://esperlando.org/esperlando.htm trovu ties Esperanto version. Ambaŭ versioj havas iom da interesaĵoj. Inter aliaj, trovu tie la: aparaton por peli aŭtomobiolon per la "HHO Gaso" - miksaĵo de la hidrogeno kaj la oksigeno - devena el akvo frakciigata per kontinua elektroliza  proceso. Ĝi estas nomata ankaŭ la "akvogaso". Vi trovos tie ankaŭ iom pri la "Homaranismo". La kreinto de Esperanto ĉiam revis pri ĝi kaj multe pri tiu ĉi sia ŝatideo laboris.

Certe ŝokos vin la nivelo de malbontraktado de alte kvalifikitaj laboristoj el "novaj" landoj de la Eŭropunio kiel, Pollando. Per amaso da falsaj promesoj oni allogas ilin al la landoj de malnova parto de la Eŭropunio, kiel Svedio, por malbontrakti ilin tie por pezega, daŭranta longegajn horojn, sanelĉerpiga sklavlaboro. Oni trovas tie elpoligitan artikolon kun ŝokaj faktoj pri tio.

Nu, kaj ankoraŭ unu tre grava afero!
Nia vivo ne ekzistus sen la sekso, tiu ĉi plej plezura, eĉ ekstaza parto de la vivo kaj sociaj rilatoj.
Oni do devige trovos ĉe Esperlando ankaŭ teologian eseon titolitan: "Kristanismo kaj la Sekso", per anonima aŭtoro el la misiista religia grupo nomanta sin, La Familo. El la historia, socia kaj religia vidpunktoj, ĝi pritraktas historion de la Kristanismo kun ties originala, liberema, amplena, reciproke subtena, komunumeca kaj sincere kundividema sinteno rilate unuj al la aliaj. La komunumo al kiu seksaj interrilatoj gravis kiel la integra, vivgrava parto de ĉies vivo. La seksrilato tute ne estis rigardataj kiel io hontinda, flankenpuŝenda. Ĝi ankaŭ pritraktas grandajn ŝanĝojn tiurilate en la nuntempa mondo.